Dagens trening

Idag begynte jeg endelig å trene igjen! Var på vei inn dusjen når jeg fant ut at jeg like greit kunne trene før dusjen. Det var deilig! Kjenner det godt i beina og rumpen nå for å si det sånn! Måtte så klart gå ned litt i vekter, men det var ikke mye for å ha tatt 4måneder fri! Nå skal jeg prøve å holde meg til trening 3 dager i uken, kanskje 4 for en dag med kun kardio, men det går jeg se an etterhvert som formen går! Dagens trening gikk slik;

Fulgte først denne videoen for oppvarming
Bodyweight standing calf raise 20 x 3
Dumbbell lunges 2kg 16 x 3
Dumbbell squat 2kg 10 x 3
Mountain Climbers 20 x 3
Rear leg raises 16 x 3
Bridge 45sek

Dette gjør jeg hver dag jeg skal trene rumpe og bein, øker vekter og reps etterhvert som formen blir bedre. Elsker mine treningsprogrammer, så tenkte jeg skulle skrive ned hva jeg gjør hver gang så dere kanskje får litt inspirasjon eller vil følger samme program! Tenker jeg skal trene mandag, onsdag og fredag fremover i 6uker så skal jeg endre program og kanskje trene oftere hvis jeg føler for det. Gleder meg til å se om jeg klarer å gjennomføre disse 6 ukene da, for det gjorde jeg ikke sist! Da ga jeg meg på den femte uken fordi jeg ble forkjølet, og så ble jeg så lat at jeg ikke begynte igjen, haha! Typisk, men skal klare det nå! Har programmene og øvelsene inne på JEFIT appen, veldig enkelt og greit, anbefales!


8 kommentarer

Siste innlegg