hits




Dagens trening

  • INNLEGG POSTET : 21.03.2018, 16:45

Idag begynte jeg endelig trene igjen! Var p vei inn dusjen nr jeg fant ut at jeg like greit kunne trene fr dusjen. Det var deilig! Kjenner det godt i beina og rumpen n for si det snn! Mtte s klart g ned litt i vekter, men det var ikke mye for ha tatt 4mneder fri! N skal jeg prve holde meg til trening 3 dager i uken, kanskje 4 for en dag med kun kardio, men det gr jeg se an etterhvert som formen gr! Dagens trening gikk slik;

Fulgte frst denne videoen for oppvarming
Bodyweight standing calf raise 20 x 3
Dumbbell lunges 2kg 16 x 3
Dumbbell squat 2kg 10 x 3
Mountain Climbers 20 x 3
Rear leg raises 16 x 3
Bridge 45sek

Dette gjr jeg hver dag jeg skal trene rumpe og bein, ker vekter og reps etterhvert som formen blir bedre. Elsker mine treningsprogrammer, s tenkte jeg skulle skrive ned hva jeg gjr hver gang s dere kanskje fr litt inspirasjon eller vil flger samme program! Tenker jeg skal trene mandag, onsdag og fredag fremover i 6uker s skal jeg endre program og kanskje trene oftere hvis jeg fler for det. Gleder meg til se om jeg klarer gjennomfre disse 6 ukene da, for det gjorde jeg ikke sist! Da ga jeg meg p den femte uken fordi jeg ble forkjlet, og s ble jeg s lat at jeg ikke begynte igjen, haha! Typisk, men skal klare det n! Har programmene og velsene inne p JEFIT appen, veldig enkelt og greit, anbefales!



  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Trening er som medisin

    • INNLEGG POSTET : 30.11.2017, 21:24

    For meg. Husker jeg en gang for lenge siden skrev om det p en annen blogg jeg hadde, mange r siden alts. Da fikk jeg ekstremt mange hat kommentarer hvor mange sa at jeg ikke kunne si det, det er feil, jeg har ikke kropp til kunne si det. Alts hallo? Sier hva sren jeg vil, jeg. Treningen jeg gjr er kun for meg selv og jeg trener kun pga meg selv. Treningen for meg fr meg til fle meg bra mens jeg holder p og i lang tid etterp. Jeg elsker trene. Treningen er den som holder meg oppe p drlige dager, den som gir meg styrke psykisk og fysisk, den som gir meg energi, den som gir meg livsglede. 

    N sitter jeg i sengen, endelig, har jobbet til seks i dag s var det trening til tte og s mtte jeg jo dusje og spise, s jeg har frst n satt meg ned for blogge litt, se litt p tv og bare slappe helt av. I morgen har jeg fri s da skal jeg sove lenge! Nei, jeg skal fikse litt greier ang bloggen s skal jeg legge fra meg macen og se p serie, det blir braaa. Hper alle sammen har en super dag! 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • 6 basis ingredienser til en lavkarbo diett

    • INNLEGG POSTET : 11.11.2017, 11:06

    Siden jeg begynte p lavkarbo dietten min har jeg sett i alle oppskrifter at det er kun disse 6 ingrediensene som gr om og om igjen. Selvflgelig blir ikke alle brukt samtidig men ja. Disse ingrediensene blir jo selvflgelig ikke kun brukt om man er p lavkarbo, de blir jo brukt for dem som har glutenallergi f.eks, eller dem som bare vil vre ekstra sunn!

    ♥Mandelmel, kokosmel, maismel og havregryn har samme bruksomrde egentlig, noen ganger blander man to av melene sammen og noen ganger bruker man kun ett mel. Disse er faktisk litt dyre, men man skal heldigvis ikke ha s mye i hver oppskrift s man kjper ikke en snn hver uke liksom. I lengden blir det faktisk billigere. 
    ♥Sukrin er jo bare enkelt og greit ett annet alternativ for sukker, s der det skal vre sukker i oppskriften passer denne inn.
    ♥Fiberhusk er jeg faktisk ikke helt sikker p hva er, jeg vet bare at man bruker denne i omtrent ALLE oppskriftene, haha!

    Hvis du vil se oppskriftene jeg har lagt ut med disse ingrediensene kan du g HER og HER.


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Trust the processes

    • INNLEGG POSTET : 09.11.2017, 09:42

    I det siste har begynt fle p ett nederlag. Ett nederlag fordi kroppen min har stoppet endre seg synlig. Jeg fler meg bedre, men samtidig ikke. Visste ikke at det gikk an vre s forvirret over om jeg skal like kroppen min eller ikke. Men n har jeg bare gtt p samme program i snart 4 uker s jeg kan vell ikke si s veldig mye. Jeg fr nesten bare prve grave frem motivasjonen min til fortsette. Ogs denne dumme tlmodigheten da, som jeg aldri har hatt fr. 

    Jeg ser alle disse instagram bildene av andre fitness modeller, eller modeller generelt og fler meg nesten litt ekkel? Ekkel fordi jeg sitter der og nesten tilber disse damene. Selv om jeg innerst inne vet at hvis jeg virkelig setter fingeren ned og gjr alt etter boken kan jeg ogs bli snn. Men jeg har ikke lyst. Dette innlegget begynner ikke gi noen mening at all. Jeg elsker kroppen min, men samtidig ikke. Og jeg skulle nske jeg brydde meg mer om meg selv enn alle andre p instagram som nesten garantert er kjempe flink til redigere bilder av seg selv. 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Drikk vann!

    • INNLEGG POSTET : 06.11.2017, 23:15

    Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har besvimt eller nesten-besvimt fordi jeg har drukket for lite vann. For noen r siden fikk jeg ogs anfall da jeg og min familie var i Montenegro fordi hadde drukket s lite vann. Etter det har jeg vrt kjempe redd for glemme det, det var utrolig skummel opplevelse og unner ingen det! S n drikker jeg gjerne 4-5flasker (500ml) om dagen for ikke besvime eller nesten-besvime. Men ogs fordi jeg merker huden min og psyken og det fysiske er mye bedre med noen glass vann innabords! Her er noen grunnet til drikke mer vann:

    ♥Vann slukker trsten mest effektivt
    ♥Kroppen trenger vann for at alle deler av det avanserte kroppsmaskineriet skal virke bra
    ♥Vann er gratis, kalorifritt og lett tilgjengelig i Norge
    ♥Vann gjr at du tler varmen bedre
    ♥Vann kan gjre at du fr mindre vondt i hodet
    ♥Vann under treningskten er ndvendig for ikke blir dehydrert og for orke mer og holde lenger (Er treningskten lang trenger du ogs tilskudd av nringsstoffer)
    ♥Vann etter treningskten er helt ndvendig for at kroppen skal komme seg raskt og blir klar for nye prestasjoner
    ♥Vann er bra for tennene
    ♥Vann er bra for huden
    ♥Vann er ndvendig for tenke klart

    Og hvis du sliter med f i deg mer vann kan disse tipsene vre nyttige. Selv har jeg alltid en flaske full med vann i kjleskapet fordi jeg klarer kun iskaldt vann. Jeg drikker ogs alltid en flaske (500ml) om morningen til frokosten, da fr jeg en kjempe god start p morningen! Jeg har ogs av og til oppi en type saft (uten sukker selvflgelig) eller litt sitron saft bare for varier litt slik at jeg ikke blir kjempe lei av vanlig vann hele tiden. Det er faktisk kjempe godt, og du vil ikke angre hvis du bytter ut all brus med vann for si det slik!

    ♥Ha alltid med deg en vannflaske p skolen, jobben, p tur og ellers.
    ♥Drikk litt hver time.
    ♥Sett en mugge eller flaske med vann i kjleskapet, hvis du liker at vannet er helt kaldt.
    ♥Det er ofte lettere drikke vann hvis det ikke er s iskaldt.
    ♥Varier med smaksette vannet med en sitronskive, litt sitronmelisseblad, en skive melon eller et par jordbr.
    ♥Drikk primrt vann uten tilsetning, siden syretilsetninger kan skade tennene.
    ♥Server vannet i flotte mugger og legg gjerne i isbiter.
    ♥Drikk gjerne et glass vann fr mltidet og fr du legger deg.
    ♥Drikk vann som drikke til middagen.
    ♥Drikk et glass vann ved siden av hvis du drikker kaffe, te eller annen drikke som er vanndrivende.


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Ovnsstekt laks m/ stekte grnnsaker

    • INNLEGG POSTET : 25.10.2017, 20:49

    Idag lagde jeg noe jeg vil si er den beste laksen jeg noen sinne har smakt for vre rlig. Den var s god at dere bare m teste det ut! 

    Du trenger:
    ♥Laksefilet
    ♥Squash
    ♥Stpaprika
    ♥Asparges
    ♥Cherrytomater
    ♥Spinat
    ♥Sesamfr
    ♥Diverse krydder (aromat, salt og pepper)
    ♥Sitronsaft
    ♥Kesam

    Dynk laksen i sesamfr, litt sitronsaft, salt og pepper, annet krydder hvis du vil ha det. Stek de i ovnen p 220grader i 15min.
    Kutt opp alle grnnsakene du nsker ha, stek de med litt olivenolje eller annen olje og krydre dem med f.eks aromat som jeg brukte. Stek grnnsakene til de begynner bli myke og stekt. 
    S er det bare til servere med litt kesam som dipp. 

    Tips: Har du flere laksefileter igjen kan du lage en digg salat og bruke laksen oppi der, da har du plutselig lunsj til dagen etterp! Perfekt om man er alene og kun fr kjpt 2-4pk p butikken. 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Bodylab

    • INNLEGG POSTET : 24.10.2017, 16:34

    Bodylab sine produkter er helt fantastisk gode, om de funker vet jeg jo ikke heeelt enda, men smaker godt gjr det! Hahah, s i dag fikk jeg mer av buublegum PreWorkout greien, en DietShake Strawberry og Pancake&Waffle mix med banan og kokos smak. Prve pannekakene n i sted og de var sinnsykt gode! Smakte virkelig bananen og kokosen. Jeg hadde til og med kesam og spinat inni da for litt mer mat. Det er s enkelt som mle opp 75gram pulver med 100ml vann i en shaker og riste for s bare helle over i pannen, sykt enkelt og sykt digg! S det var middagen min i dag, haha! Tenkte jeg skulle teste ut DietShaken i morgen, gir dere en lyd da hvordan den smaker!

    Ellers skjer det ikke s mye her i grden, jeg har trent bein og rumpe i dag, ble en liten lpetur ut fr regnet tok helt over, men noe lang lpetur ble det ikke ettersom jeg fortsatt er syk. Men litt trening er bedre enn ingen trening! N har jeg besk av Alice som sitter og fikser sine egne negler, pleier vre jeg som fikser de men siden hun hadde s lyst til lre seg selv skal hun heller f lov til det, haha! Jeg har forresten ogs filmet en liten leilighets-tour video til dere i dag ogs! Den kommer vell opp i kveld eller i morgen tenker jeg, m nesten se nr jeg fr tid.

    DietShake HER. Pancake&Waffle mix HER. PreWorkout HER.


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Made in the 90s

    • INNLEGG POSTET : 24.10.2017, 13:00

    Elsker ta bilder av kroppen min gjennom forandringen den gr gjennom n. Mye som skjer og mye som fortsatt skal skje! Denne kroppen skal bli enda mer fit enn den er, ikke at jeg ikke er kjempe fornyd n, men jeg vil alltid prve bli bedre enn jeg er, dessuten er trening og kosthold noe jeg elsker drive med p fritiden siden jeg fler meg s fantastisk nr dagen er omme. Flere som fler det p samme mte? Jeg begynte faktisk frst med trening kun 2 ganger i uken og bare bytte ut sukker med sukkererstatning, n er jeg helt inn i treningen 5 dager i uken og lavkarbo hver dag. Ikke at jeg flger s sinnsykt nye med p kaloriene, bare jeg begrenser porsjonene og spiser mer magert kjtt og grnnsaker er jeg i bunn og grunn kjempe fornyd, og ikke minst kun drikke vann!


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Todays diet is tomorrows body

    • INNLEGG POSTET : 19.10.2017, 12:58

    Tidligere i dag var jeg p postkontoret og hentet en pakke fra Proteinfabrikken som jeg har gledet meg til hele uken. Og det var en enda stere pakke enn jeg trodde, haha! Se daaaa, alt er jo rosa! N fler jeg meg som en skikkelig rosa blogger nesten, men er jo ikke det, langt i fra, haha! N skal jeg i alle fall klare denne dietten min veldig bra tror jeg, gleder meg til teste ut alt og se om det skjer noen endringer med hjelp av disse tingene. Jeg har funnet ut at jeg p 2mnd har gtt ned veldig mye faktisk, men n er det stoppet helt opp s tror kroppen min trenger litt hjelp med bli kvitt det siste ekstra fettet p magen, hoftene og armene. S da hper jeg dette setter litt fart p greiene og gir meg min drmmekropp!

    Akkurat n sitter jeg venter p at noen proteinrundstykker skal bli ferdig i ovnen, skal selvflgelig legge ut oppskrift til dere seinere, s bare stay tuned! Ellers skal jeg p trening om litt mer enn en time, s har eeeegentlig litt drlig tid, haha! M jo pakke til denne hytteturen og spise lunsj, jaja! F sette rven i gir.

    Du finner settet HER.


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Lavkarbo fylte pannekaker

    • INNLEGG POSTET : 16.10.2017, 22:06

    Idag lagde jeg serist verdens beste middag. Gjorde virkelig kjedelige pannekaker til noe nytt, bedre og sunnere! De er ogs veldig mektige, jeg spiste bare en av disse tre jeg lagde s n har jeg middag i 2 dager til, haha! Jeg hadde hakkede tomater i fyllet, men tror det funker best med tomatpur da mitt fyll ble litt for vannete. 

    Pannekakene
    (ca 3 stk)
    ♥1,5 dl maismel
    ♥2 egg
    ♥0,5 ts fiberhusk
    ♥0,5 ts salt
    ♥ca. 2 dl lett flte, eventuelt litt vann, men rren m ikke bli for tynn, tykk rre er litt lettere steke.

    Visp sammen ingrediensene og stek pannekakene p svak varme godt p hver side. Legg et kjkkenhndkle over pannekakene mens du steker kjttdeigen.

    Fyll
    ♥1 fedd hvitlk 
    ♥en hndfull spinat
    ♥400 gram kyllingkjttdeig
    ♥ca. 4 ss tomatpur
    ♥litt aromat (etter smak)
    ♥hvitlkskrydder
    ♥sukrin, eller annen stning
    ♥ca. 2 dl vann
    ♥revet lett hvitost/ mozzarella til toppe pannekakene

    Sett stekeovnen p 200 grader.
    Stek kyllingkjttdeigen godt med litt aromat og hvitlkskrydder.
    Tilsett s revet hvitlk, tomatpur, spinat, sukrin og litt vann oppi kyllingkjttdeigen. La det putre til det blir en litt tykk konsistens p. 
    Legg en og en pannekake oppi en ildfast form og legg fylle inni fr du ruller pannekakene sammen og legger de inntil hverandre i formen. Dryss litt lett ost p toppen og stek de i midten av ovnen i 10min.

    Bon appetit!


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Lavkarbo burger - Cloud bread

    • INNLEGG POSTET : 16.10.2017, 12:58

    I gr lagde jeg og en kompis verdens sunneste og beste burger noen sinne. At jeg orket forstr jeg ikke for jeg var meget utslitt etter jobb i gr, det ble i alle fall noen ekstremt sunne kyllingburgere helt laget i fra bunnen av. Det smakte mer omelett med kyllingburger men men, godt var det og sunt er det! 

    Cloud bread
    ♥ 3 egg
    ♥ 100 gr. kremost ( Philadelfia eller noe annet)
    ♥ litt salt
    ♥ 1/2 ts. Fiberhusk ( kan droppes)

    ♥ Separer eggehviten og plommene og legg de i hver sin bolle. Visp eggehvitene med litt salt i. Det skal bli helt stivt.
    ♥ Bland eggeplommer og kremosten godt, og bland inn fiberhusk om du nsker det.
    ♥ Vend deretter inn den stivpiskede eggehviten forsiktig inn i eggeplomme blandingen. Behold s mye luft som mulig i eggehvitene.
    ♥ Legg 6-8 cloud bread p en stekeplate. Husk bruke bakepapir.
    ♥ Stek midt i ovnen p 150grader i ca.25min - til de blir gyldne. 

    Disse brdene kan brukes til f.eks mini pizza, plsebrd, brd, til taco osv. Bare fantasien stopper deg der! Selve kyllingburgerne var bare kyllingkjttdeig blandet med ett egg og krydder som du vil ha. Del den i 2-4, vi fikk 3 store, stek de pittelitt fr du vender de i litt mel og steker de helt ferdig. Melet er snn at de blir mer crispy, vi har brukt grovt mel. Deretter har du det du nsker p burgeren din, vi hadde ikke ost s den ble ekstremt sunn. 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Mellombar

    • INNLEGG POSTET : 11.10.2017, 21:55

    , bare m tipse dere om denne god saken her! Selv spiser jeg den mellom lunsj og middag siden det er da jeg trener og det gr som oftest litt mange timer mellom mltidene. Da er denne veldig grei hive i seg i farten snn at jeg fr litt energi til treningen! Det er bare 99kcal i en snn bar, jeg vet de har 2 andre og med mindre kcal i, men de liker ikke jeg pga den mrke sjokoladen, mens her er det lys sjokolade og kokos, mmm. De koster 26kr p kiwi, helt supert! Billig og godt og sunt. 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Workout in my underwear

    • INNLEGG POSTET : 11.10.2017, 09:27

    Er det bare jeg som elsker trene i underty hjemme? Det er s mye friere og letter gjre ting da fler jeg. I alle fall, det ble en liten treningskt i gr kveld fr jeg gikk og la meg, da trente jeg armer og mage, videoene jeg fulgte finner du HER og HER. Sunshine er selvflgelig alltid med p treningen her hjemme, med en gang jeg tar frem matten s sitter hun seg opp og venter spent! Det er s gy og stt, haha!

    N skal jeg snart sminke meg og gjre meg klar til dra til Silje frst s skal jeg heller trene i kveld. I morgen jeg s tidlig opp som kl.5 for dra p jobb. Jeg elsker det da! Da er jeg ferdig p jobb halv tre og fr trent rett etter jobb uten vre helt dd. Har man tidlig vakt p jobb s blir det en del pauser med kanskje 2 timer mellomrom hvor vi faktisk jobber, og da rekker man egentlig ikke bli s sliten. Uansett, vet dere hva? Bokstavelig talt rett etter jeg var lagt ut innlegget i gr skulle jeg prve nipple piercingene, de var selvflgelig for sm. Det suger jo ganske heftig, var gledet meg i over en mnd n, haha! Jaja, fr kjpe ny i strre str. 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Gucci-Lacoste-Hugo Boss-Clarins

    • INNLEGG POSTET : 10.10.2017, 23:17

    For en fantastisk kveld jeg har hatt da! Sjefen ringte i gr og spurte om jeg husket av det var Clarins kurs i dag, det hadde jeg selvflgelig glemt siden jeg ikke har jobber der p snart en mnd n, haha! Men det gikk fint for jeg hadde heldigvis ikke laget noen andre planer da. S da ble jeg hentet rundt halv seks i dag for dra p kurs. 

    Kurset startet kl.18 p ett hotell i Bergen, der fikk vi en kjempe digg middag p resturangen til hotellet, satt der vell i en times tid fr vi gikk ned til lokalet vi skulle vre i. Det ble frst holdt ett lite mini kurs av en dame som jobber med forskjellige parfyme merker, da fikk vi en kjapp innfring i forskjellige parfymer som skal komme ut, som har kommet ut og hva de inneholder osv. Vi fikk prve og lukte p forskjellige parfymer, noen var helt forferdelig mens andre var helt himmelsk. Den frste vi fikk lukte p var Gucci Bloom, min favoritt! Ogs fikk vi jo den i en goodie bag selvflgelig, herregud! Designet var bare s stt og lukten var enda mer himmelsk, lukt av masse blomstre. Fikk ogs en dusjspe fra Lacoste og to body lotion fra Hugo Boss! Gleder meg s sykt til teste ut alt.

    Da klokken ble 20 var det endelig tid for Clarins nyheter! Masse nytt glede seg til, noe som allerede er i butikken og. Alt virker helt fantastisk, spesielt de 3 nye maskene de har kommet ut med. SOS maskene, en for gi fukt til huden, en for rense huden og en for berolige huden. Jeg ville jo egentlig prve den for rense huden da det er det jeg trenger, men vi fikk i stedenfor SOS Hydra, alts den som gir fukt til huden. Helt greit! Hallo, de slo virkelig p stortromma denne gangen. Pleier bare f 2 full size produkter p kursene de holder, klager ikke uansett, jeg elsker det! Men i dag fikk vi faktisk 4 full size produkter hvor den ene er en super dyr (synes jeg) serum! Den heter double serum. Serumet kunne man bruke som en kur om man er under 25r, noe jeg er, s da skal jeg bruke den som en kur for se om huden min blir bedre p noen mte. Da tenker jeg p det at jeg er litt trr, litt oljete, har store porer og fr kviser i ny og ne. Vi fikk ogs den nye lineren som jeg allerede har kjpt og reviewet, den leser du om HER. Ogs fikk vi en lip oil som jeg nesten ikke kan vente med prve i natt! Har altfor trre lepper s denne br bare vre god, haha! Skal selvflgelig gi en review om hver enkelt produkt nr jeg har ftt testet de skikkelig ut. 

    Fikk ogs 2 nye nipple piercinger i posten som var finere enn forventet. S n gleder jeg meg til pynte opp nipplene med mer enn bare en liten stang, haha! De er kjpt p Wish og kommer opp egentlig med engang man sker p nipple piercings. 

    Jeg kom meg ikke hjem fr klokken ble 22 i dag, s n skal jeg rett og slett bare fjerne sminken og legge meg. I morgen skal jeg prve st opp tidlig for trene og komme meg til min aller beste venninne i god tid s jeg fr en god del timer med hun, gleder meg! Hper alle har hatt en fin dag! 


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Sunn eplesnacks

    • INNLEGG POSTET : 06.10.2017, 16:57

    N fr jeg snart besk av en venn s skal vi lage noe digg middag, begge har vrt p hversin trening i dag s det blir sikkert bare middag og s sovner vi sikkert foran en film i sengen, haha! Typisk. Ellers ville jeg bare tipse dere om denne digge snacksen jeg lagde fr jeg dro p trening i dag, skikkelig energi bombe rett og slett! Er bare eple kuttet opp i bter med kanel og sukrin p toppen. Sykt digg og definitiv noe jeg skal lage mer av! Har forresten kuttet ut all vanlig sukker med sukrin, tenker det er smart ettersom jeg n skal sette fokuset mitt helt p treningen og kostholdet mitt, prve i alle fall! Det blir jo litt dyrere, men tenker jeg skal klare det om jeg setter opp ett budsjett i mnd og forholdet meg til det + jobbe mest mulig p den nye jobben min!


  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold




  • Hva jeg trener hjemme

    • INNLEGG POSTET : 29.08.2017, 23:00

    Tenkte bare jeg skulle vise dere hva jeg trener nr jeg frst trener hjemme. N som jeg har ftt lnt vekter og matte av mine foreldre s er det litt enklere for meg trene nr jeg vil. Jeg har i alle r fulgt en kanal p youtube nr jeg skal trene. Har valgt meg tre favoritt videoer som jeg elsker flge nr jeg frst skal trene hjemme, da fr jeg trent armer, mage og rumpe/lr. Veldig greit! De har mange flere videoer som er greie og flge ogs, de har f.eks videoer for hele kroppen, eller bare warm up, eller for nybegynner, uten utstyr osv. De har alt! Ogs forklarer de og viser veldig greit hver enkelt velse, noe som er veldig greit da du kan ve deg og f de til helt riktig snn at du ikke delegger deg selv i stedenfor faktisk bli i bedre form. 

    N trener jeg ikke hver dag hjemme, pleier som regel dra p treningssenteret, men hvis jeg en dag fler for litt trening men ikke har tid eller mulighet til reise til treningssenteret s er disse tre videoene greie flge! Ellers pleier jeg jogge en tur, g p fjellet eller bare g ute en liten tur. Litt er bedre enn ingenting! 

  • Publisert i kategorien Trening & Kosthold